máte zkušenosti s administrativou a chcete získat praxi v oblasti HR? láká Vás práce v mezinárodní společnosti? pokud je odpověď na tyto otázky ano, je tato pracovní nabídka přímo pro Vás! do našeho pražského týmu hledáme posilu, která mu bude oporou především v každodenních administrativních činnostech.
co budete dělat?
... - skenování, zakládání a evidence dokumentů
- podpora náboru externích zaměstnanců
- základní kontrola vyúčtování výdajů externích zaměstnanců
- komunikace se zaměstnanci
- zpracování pošty
- další ad hoc úkoly dle potřeby konzultantů
co vám nabídneme
- 20 dní dovolené + 10 dní placeného volna
- možnost občasné práce z domova
- flexibilní začátek a konec pracovní doby
- rozsáhlý balíček volitelných benefitů
- možnost karierního postupu
- moderní kanceláře v centru Prahy
- systém zaškolení a průběžného vzdělávání
- pravidelné celofiremní akce a teambuildingy
co od vás očekáváme
- zkušenosti s prací v administrativě
- výborné organizační schopnosti
- samostatnost
- orientace na detail
- zkušenost z HR oboru výhodou (nikoliv podmínkou)
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.