financial controller, praha 1

publikováno
kontakt
michaela neumannová, randstad czech republic
druh práce
přihlásit se teď

popis pozice

publikováno
lokalita
praha 1
obor
Ekonomika a podnikové finance
druh práce
stálý úvazek
referenční číslo
9269
kontakt
michaela neumannová, randstad czech republic
přihlásit se teď

popis pracovní pozice

Randstad byl založen v roce 1960 a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve více než 40 zemích, v jeho 4195 pobočkách pracuje téměř 26 000 zaměstnanců. Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, Inhouse řešení, executive search a komplexní řešení v oblasti HR.

Jste rád/a součástí kolektivu? Umíte kolegům vysvětlit výsledovku a rádi jim pomůžete i s Excelem? Pak hledáme právě Vás! Do našeho pozitivně naladěného finančního oddělení hledáme parťáka/parťačku na pozici Financial Controller (pravou ruku finančního manažera a budoucího nástupce)!

Jaká bude náplň Vaší práce?

- pravidelný reporting a příprava analýz z různých oblastí, např. analýza produktivity a vyhodnocování KPIs, analýzy finančních ukazatelů a různých adhoc reportů pro management
- spolupráce na procesu přípravy měsíční uzávěrky, kontrola nákladů a ziskovosti klientů
- spolupráce na přípravě rozpočtů a forecastů
- komunikace s vedením firmy a kooperace s pobočkovou sítí
- komunikace s externím auditem

Jak si Vás představujeme?

- VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru
- praxe na obdobné pozici v rámci finančního oddělení
- ambiciózní osobu - budoucího manažera, který/á chce pracovat na svém kariérním růstu a nebojí se zodpovědnosti
- Excel na pokročilé úrovni hravě zvládne
- znalost CAS a IFRS
- schopnost orientovat se ve výstupech z účtárny
- předchozí zkušenost v oblasti auditů
- dobré analytické myšlení (selský rozum je to, co hledáme)
- schopnost stanovovat si priority a organizovat svůj čas
- angličtina na středně pokročilé úrovni (Finanční oddělení spadá pod anglicky mluvícího CFO)

Co Vám nabídneme?

- práci v dynamické mezinárodní společnosti
- balíček firemních benefitů (vč. 30 dnů volna ročně, možnosti práce z domova, flexibilní pracovní doby, příspěvku na stravování, sport a další)
- příležitost rozvíjet se a kariérně růst v krátkém časovém horizontu
- krásné pracovní prostředí v samotném centru Prahy
- občerstvení na pracovišti a dobrou kávu kdykoliv budeš mít chuť
- opravdu přátelský tým pozitivně naladěných kolegův
- nástup možný ihned

Jdete do toho?

Chcete se stát součástí našeho týmu a rozvíjet svou kariéru? Pokud je naše nabídka to pravé pro Vás, dejte nám o sobě vědět a my se s Vámi rádi potkáme u kávy v našich moderních kancelářích v centru Prahy!