hr business partner, praha 1

publikováno
kontakt
liliana vikuková, randstad czech republic
druh práce
přihlásit se teď

popis pozice

publikováno
lokalita
praha 1
obor
Personalistika a HR
druh práce
stálý úvazek
referenční číslo
8686
kontakt
liliana vikuková, randstad czech republic
přihlásit se teď

popis pracovní pozice

Jste consultantem v personální agentuře? Chcete se posunou do interního HR? Chcete se naučit veškeré HR procesy a stát se do budoucna samostatným HR managerem? Pokud ano, připojte se do našeho týmu!

Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici HR Business Partner

Co má HR Business Partner v naší společnosti na starosti?

- Zaštiťuje nábor a výběr zaměstnanců ve svěřených business lines
- Specifikuje volné pracovní pozice s BL Managerem
- Vede personální agendu,připravuje pracovněprávní dokumenty
- Pracuje s personálně-mzdovým systémem Karát
- Spravuje personální složky v elektronické i fyzické podobě
- Připravuje onboarding ve spolupráci s Development Managerem
- Analyzuje vzdělávací potřeby jednotlivců
- Mapuje lidské zdroje ve svěřených BL
- Spolu s přímým nadřízeným zaměstnanců plánuje jejich rozvoj a karierní posun
- Exit Management
- Poskytuje pracovně právní poradenství a interní komunikaci

Koho hledáme?

- Hledáme ideálně (ne však pouze) kandidáta/ kandidátku, který/á zná prostředí agentury práce. Nejlépe Consultanta/Consultantku z personální agentury, který/á se chce posunout do prostředí interního HR oddělení.
- Hledáme člověka se středoškolským či vysokoškolským vzděláním (obor personální management, andragogika výhodou)
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni podmínkou
- Předchozí praxe v délce trvání 2 - 4 let
- Zkušenost v recruitmentu a přímém oslovování kandidátů
- Znalost legislativy a pracovního práva výhodou
- Prozákaznický přístup
- Schopnost budovat dlouhodobé vztahy s interními klienty a kandidáty
- Komunikační a prezentační schopnosti
- Orientace na výsledek
- Samostatnost, spolehlivost
- Nadšení a ochota učit se novým věcem

Co nabízíme?

- Různorodou a zajímavou práci v prostředí mezinárodní společnosti
- Odpovídající zaškolení a kariérní růst
- Přátelský tým spolupracovníků
- Pravidelná školení v oblasti legislativy a náboru
- Možnost samostatně si plánovat a řídit své pracovní aktivity
- Balíček firemních benefitů formou Cafeterie
- 30 dnů dovolené a možnost práce z domova
- Flexibilní pracovní dobu
- Příspěvek na Multisport a stravenkovou kartu
- Příspěvek na životní a penzijní připojištění
- Notebook a smartphone s tarifem k volání pro soukromé účely
- Pravidelné celofiremní akce
- Občerstvení na pracovišti
- Krásné pracovní prostředí v moderních kancelářích v centru Prahy

- datum nástupu: září 2018

Jak se přihlásit

Zaujala Vás tato pozice? Odpovídá Váš profil našim požadavkům? Chcete se zúčastnit výběrového řízení?

Stiskněte tlačítko "Odpovědět" a vyplňte kontaktní formulář na následující straně. Připojte svůj životopis, případně další požadované dokumenty.

Jakmile dostanu Vaši žádost, prostuduji si Vaše materiály a poté Vás budu informovat o dalším průběhu výběrového řízení.

V případě jakýchkoliv dotazů mne neváhejte kontaktovat.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Přeji Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těším se na další spolupráci.