Máš zkušenosti s náborem zaměstnanců a hledáš uplatnění, kde využiješ perfektní angličtinu a dostaneš příležitost se nadále rozvíjet? Rád/a se naučíš obchod a budeš spolupracovat i na RPO projektech? Pojď růst s námi a získej zkušenosti od profíků z oboru.
jaké činnosti tě tu především čekají?
... - recruitment (vystavování inzerce, pohovory, poskytování zpětné vazby uchazečům, prezentace vhodných kandidátů klientovi, ...)
- sales, získávání nových klientů a prezentace našich služeb v oblasti lidských zdrojů
- správa interní databáze kandidátů
- pracovně-právní poradenství pro zaměstnance
- příprava podkladů pro fakturaci, reporting
co vám nabídneme
- práci na plný nebo zkrácený úvazek (min 30 hod/týden)
- fix 30-35 tisíc, dle tvých zkušeností
- motivační, nezastropený bonusový systém za obsazené pozice - čím víc obsadíš, tím víc vyděláš
- 30 000 Kč ročně příspěvek do Cafeterie na podporu work life balance
- 30 dnů volna
- intenzivní školení a podpora v podobě Buddy programu
- pravidelné vzdělávání a možnost kariérního rozvoje
- stabilní zaměstnání v zázemí mezinárodní firmy
- kanceláře v centru Prahy s možností home office
- férové jednání a otevřenou komunikaci
co od vás očekáváme
- nástup ideálně od února, nejpozději v březnu
- angličtinu na velmi dobré komunikativní úrovni min B2/C1
- alespoň menší zkušeností z oblasti interního/agenturní náboru, ideálně do zákaznického servisu
- zájem o obchod
- flexibilitu
jak se přihlásit
Pokud tě tato nabídka práce zaujala, reaguj prosím na tento inzerát. Jakmile dostanu tvou odpověď, budu tě kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.