budování silné značky zaměstnavatele usnadňuje pečlivá analýza

V oblasti budování značky zaměstnavatele máme mnoho zkušeností. Pravidelně provádíme komplexní, nezávislý výzkum toho, co talenty nejvíce přitahuje ke konkrétnímu zaměstnavateli. 

podívejte se na video

Randstad Employer Brand Research

je nezávislý průzkum, který probíhá ve 32 zemích světa a přináší nám zajímavý vhled do toho, co zaměstnance nejvíce motivuje a co je pro ně důležité při výběru zaměstnavatele. 

o průzkumu Employer Brand Research

19 let tradice na globálním trhu
zkoumá atraktivitu největších zaměstnavatelů 
vítězné firmy získají ocenění Randstad Award
výsledky vycházejí z vnímání obecné populace a hodnocení zaměstnanců

do průzkumu se v roce 2019 zapojilo

32 zemí z celého světa
více než 200 000 respondentů z různých zemí
6 162 firem celosvětově
4 778 respondentů průzkumu v ČR
150 největších zaměstnavatelů z privátního sektoru v České republice

kdo je nejatraktivnějším zaměstnavatelem v roce 2019?

Letos jsme po druhé vyhlásili cenu Randstad Award pro nejatraktivnější zaměstnavatele v České republice. Které společnosti získaly prestižní ocenění?

podívejte se na vítěze