budování silné značky zaměstnavatele usnadňuje pečlivá analýza

V oblasti budování značky zaměstnavatele máme mnoho zkušeností. Pravidelně provádíme komplexní, nezávislý výzkum toho, co talenty nejvíce přitahuje ke konkrétnímu zaměstnavateli. Randstad Employer Brand Research probíhá ve 30 zemích světa a přináší nám zajímavý vhled do toho, co zaměstnance nejvíce motivuje a co je pro ně důležité při výběru zaměstnavatele. 

podívejte se na video

o průzkumu Employer Brand Research

17 let tradice na globálním trhu
zkoumá atraktivitu největších zaměstnavatelů 
vítězné firmy získají ocenění Randstad Award
výsledky vycházejí z vnímání obecné populace a hodnocení zaměstnanců

do průzkumu se zapojilo

30 zemí z celého světa
175 000 respondentů z různých zemí
5 755 firem z různých zemí
7476 českých zaměstnanců
150 největších českých zaměstnavatelů
z privátního sektoru

kdo vyhrál v roce 2018?

Letos jsme poprvé vyhlásili cenu Randstad Award pro nejatraktivnější zaměstnavatele v České republice. Které společnosti zaměstnanci označili jako nejatraktivnější?

podívejte se na vítěze