jak získat kvalitní a talentované zaměstnance?

Zajímá vás, proč lidé u některých zaměstnavatelů rádi zůstávají a od jiných rychle odcházejí? Chcete znát recept na to, jak do vaší firmy přilákat ty nejlepší talenty? Odpovědi na tyto otázky přináší náš průzkum zaměstnaneckých preferencí Employer Brand Research.
Na základě jeho výsledků udělujeme cenu Randstad Award těm nejatraktivnějším zaměstnavatelům. Rádi byste i vy rozšířili jejich řady? Zjistěte, co zaměstnanci doopravdy chtějí.

co je značka zaměstnavatele?

Značka zaměstnavatele představuje reputaci vaší firmy, to, jak vás vnímají vaši  zaměstnanci, potenciální kandidáti i další stakeholders. Značku zaměstnavatele tvoří hodnoty společnosti, její kultura a pracovní prostředí. Pokud je silná, znamená to, že máte dobrou pověst a stáváte se tak v očích kandidátů atraktivním zaměstnavatelem.

Budování značky zaměstnavatele je nikdy nekončícím procesem, ale úsilí, které do něj vložíte, se vám mnohonásobně vrátí. Spokojenější zaměstnanci, dobrá pověst firmy, to vše jsou důležité faktory, které vám pomohou získat přístup k nejlepším talentům na trhu.

proč na značce zaměstnavatele záleží?

Společnosti, které mají dobrou pověst, dostávají dvakrát tolik žádostí o práci, než firmy se špatnou reputací. 50 % kandidátů by pro společnost se špatnou reputací nepracovalo ani kdyby nabízela lepší finanční ohodnocení.

jak vybudovat silnou značku zaměstnavatele?

Abyste se mohli stát vyhledáváným zaměstnavatelem, potřebujete vědět, co doopravdy chtějí lidé, které byste rádi zaměstnali a přesvědčit je, že jim to můžete nabídnout.

V Randstadu pravidelně provádíme náš nezávislý výzkum toho, co zaměstnance nejvíce přitahuje ke konkrétnímu zaměstnavateli. Randstad Employer Brand Research probíhá ve 30 zemích světa a přinášíná nám zajímavý vhled do toho, co zaměstnance nejvíce motivuje.

více o průzkumu značky zaměstnavatele

kdo jsou nejatraktivnější zaměstnavatelé v roce 2018?

zobrazit výsledky