Proč sis kdysi zvolila naši společnost?

Práce v personální agentuře pro mě byl sen, od 15-ti let jsem prostřednictvím Randstadu chodila na brigády všeho druhu: administrativní práce, různé pozice ve výrobě, roznos letáků a další. Po absolvování obchodní akademie, v mých 20ti, jsem ještě přijala nabídku na týdenní brigádu přímo v Randstadu, jen jako administrativní výpomoc - zástup za krátkodobou dovolenou. Z týdne se stalo 10 let :-)

Na jakou pozici jsi do Randstadu nastupovala?

Nastupovala jsem na pozici administrativní pracovnice, po půl roce jsem se stala Konzultantkou, po 3 letech jsem povýšila na post Manažerky ústecké pobočky a po 10 letech nyní působím jako Branch Manager pro oblasti Ústí nad Labem a Chomutov.

Jak se ti podařilo se takhle úspěšně posunout v kariéře?

Pro mě to bylo jednoduché - práce je mým koníčkem a ráda se učím novým věcem. Nenechám se otrávit něčím, co se na první pohled zdá jako komplikace, vždy se snažím najít nějaké řešení a baví mě jednat s lidmi – našimi klienty, kandidáty i s kolegy v mém týmu.

Co nejvíce ti práce v naší společnosti dala – co ses naučila?

Je to můj první zaměstnavatel a zde jsem se naučila vše, od odolnosti proti stresu po vedení zaměstnanců. Naučila jsem se, že někdy je potřeba zatnout zuby a něco obětovat (většinou čas), protože každá výzva vás posune dál.

Co naopak pro tebe byla nebo je největší výzva? Jak vidíš své působení dál?

Největší výzva pro mě bylo otevření nové pobočky v Chomutově, což byl můj projekt. Jsem moc ráda, že se velmi úspěšně rozvíjí. Od ledna 2016 působím na pozici Branch Managera a mým cílem je předání zkušeností mým kolegům, další rozvoj svěřených poboček. A pro mě osobně to jsou zase příležitosti, jak se něco nového naučit.

Takže, když se tě zeptáme, kde se vidíš za 5 let… :)

Samozřejmě, že v Randstadu :-)