You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

děkujeme za přihlášení se k zasílání upozornění na vámi vybrané pracovní nabídky

Bylo pro vás nalezeno 12 pracovních míst Stálý úvazek

filtr1
zrušit vše
    • kutná hora, středočeský kraj
    • stálý úvazek
    Jsi plný/á elánu, baví tě komunikace s lidmi a administrativa a chceš poznat, jak to funguje v prostředí mezinárodní personální agentury? Do našeho týmu v Kutné Hoře nyní přijmeme energického a organizačně zdatného člověka, který bude podporovat své kolegy a zajišťovat administrativní část personální agendy. Co tě na pozici čeká?Čeká tě především pracovně-právní agenda - zpracování smluv, dodatků nebo podkladů pro mzdy, správa interní databáze, komunikace s úřady a dalšími institucemi, výpomoc s náborem a pokud budeš chtít, můžeš se naučit spoustu dalších věcí. co vám nabídnemesamostatnou pozici ve stabilní mezinárodní společnostikanceláře v samotném centru Kutné Horypřátelskou a otevřenou firemní kulturuspolupráci v menším týmu kvalitní zaškolení a podporu seniornějších kolegůmotivující ohodnocení a balíček benefitů30 dnů placeného volnaCafeterie a příspěvek na stravné, Multisport kartu, penzijní či životní připojištěnínotebook a smartphone s tarifem k neomezenému volání k soukromým účelůmmožnost kariérního růstuco od vás očekávámeoceníme, pokud již máš nějaké zkušenosti z HR nebo administrativy, ale není to podmínkoubez organizačních schopností, pečlivosti a samostatnosti se neobejdešnástup možný ihnedjak se přihlásitPokud je tato pozice v našem týmu to, co by tě opravdu bavilo, pošli nám svůj životopis a my se s Tebou rádi potkáme.Máš doplňující otázky? Neváhej nás kontaktovat. Přejeme Ti hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
    Jsi plný/á elánu, baví tě komunikace s lidmi a administrativa a chceš poznat, jak to funguje v prostředí mezinárodní personální agentury? Do našeho týmu v Kutné Hoře nyní přijmeme energického a organizačně zdatného člověka, který bude podporovat své kolegy a zajišťovat administrativní část personální agendy. Co tě na pozici čeká?Čeká tě především pracovně-právní agenda - zpracování smluv, dodatků nebo podkladů pro mzdy, správa interní databáze, komunikace s úřady a dalšími institucemi, výpomoc s náborem a pokud budeš chtít, můžeš se naučit spoustu dalších věcí. co vám nabídnemesamostatnou pozici ve stabilní mezinárodní společnostikanceláře v samotném centru Kutné Horypřátelskou a otevřenou firemní kulturuspolupráci v menším týmu kvalitní zaškolení a podporu seniornějších kolegůmotivující ohodnocení a balíček benefitů30 dnů placeného volnaCafeterie a příspěvek na stravné, Multisport kartu, penzijní či životní připojištěnínotebook a smartphone s tarifem k neomezenému volání k soukromým účelůmmožnost kariérního růstuco od vás očekávámeoceníme, pokud již máš nějaké zkušenosti z HR nebo administrativy, ale není to podmínkoubez organizačních schopností, pečlivosti a samostatnosti se neobejdešnástup možný ihnedjak se přihlásitPokud je tato pozice v našem týmu to, co by tě opravdu bavilo, pošli nám svůj životopis a my se s Tebou rádi potkáme.Máš doplňující otázky? Neváhej nás kontaktovat. Přejeme Ti hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
    • kutná hora, středočeský kraj
    • stálý úvazek
    Máte zkušenosti z oblasti HR a chuť na sobě neustále pracovat? Pak pro Vás máme skvělou příležitost v zázemí předního hráče na trhu v oblasti personálně-poradenských služeb! Jedná se o pozici Account Specialist v našem týmu v Kutné Hoře. Co Vás na pozici čeká:každodenní komunikace a spolupráce s agenturními zaměstnanci a klientemnáborové činnosti (vystavování inzerce, pohovory, poskytování zpětné vazby uchazečům, prezentace vhodných kandidátů klientovi, ...)komunikace s úřady a dalšími institucemispráva interní databáze kandidátů a zaměstnancůspráva dat v docházkovém systémupracovně-právní poradenství pro zaměstnance příprava podkladů pro mzdy, reportingco vám nabídnemenástup ihned nebo dohodoustabilní zaměstnání v zázemí mezinárodní firmyspolupráci ve fajn partě, kde se tahá za jeden provazmotivační bonusový systém za dobře odvedenou práciintenzivní školení a podpora v podobě Buddy programubenefity na podporu work-life balance, včetně 30 dnů volnapříspěvek na Multisport kartu, stravenkovou kartu, penzijní či životní připojištěnífiremní akce a eventyco od vás očekávámemin. středoškolské vzdělánízkušenosti z oboru HR podmínkounadšení a motivaci pro práci s lidmichuť rozvíjet se v oblasti personalistiky pro-klientsky nastaveného člověkaorganizačně zdatného kandidáta, který si umí efektivně plánovat svůj čas jak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci. Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
    Máte zkušenosti z oblasti HR a chuť na sobě neustále pracovat? Pak pro Vás máme skvělou příležitost v zázemí předního hráče na trhu v oblasti personálně-poradenských služeb! Jedná se o pozici Account Specialist v našem týmu v Kutné Hoře. Co Vás na pozici čeká:každodenní komunikace a spolupráce s agenturními zaměstnanci a klientemnáborové činnosti (vystavování inzerce, pohovory, poskytování zpětné vazby uchazečům, prezentace vhodných kandidátů klientovi, ...)komunikace s úřady a dalšími institucemispráva interní databáze kandidátů a zaměstnancůspráva dat v docházkovém systémupracovně-právní poradenství pro zaměstnance příprava podkladů pro mzdy, reportingco vám nabídnemenástup ihned nebo dohodoustabilní zaměstnání v zázemí mezinárodní firmyspolupráci ve fajn partě, kde se tahá za jeden provazmotivační bonusový systém za dobře odvedenou práciintenzivní školení a podpora v podobě Buddy programubenefity na podporu work-life balance, včetně 30 dnů volnapříspěvek na Multisport kartu, stravenkovou kartu, penzijní či životní připojištěnífiremní akce a eventyco od vás očekávámemin. středoškolské vzdělánízkušenosti z oboru HR podmínkounadšení a motivaci pro práci s lidmichuť rozvíjet se v oblasti personalistiky pro-klientsky nastaveného člověkaorganizačně zdatného kandidáta, který si umí efektivně plánovat svůj čas jak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci. Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
    • brno, jihomoravský kraj
    • stálý úvazek
    Máš již nějaké zkušenosti s administrativou a chceš zjistit, jak to funguje v prostředí mezinárodní personální agentury? Do našeho týmu v Brně nyní přijmeme administrativně zdatného člověka, který bude podporovat své kolegy a zajišťovat administrativní část personální agendy.Co tě na pozici čeká?- pracovně-právní agenda- zpracování smluv, dodatků nebo podkladů pro mzdy a fakturaci- správa interní databáze a dat - komunikace s úřady a dalšími institucemi- další ad hoc úkolyco vám nabídnemesamostatnou pozici ve stabilní mezinárodní společnostikanceláře v samotném centru Brnapřátelskou a otevřenou firemní kulturuspolupráci v menším týmu kvalitní zaškolení a podporu seniornějších kolegůmotivující ohodnocení a balíček benefitů30 dnů placeného volnaCafeterie a příspěvek na stravné, Multisport kartu, penzijní či životní připojištěnínotebook a smartphone s tarifem k neomezenému volání k soukromým účelůmmožnost kariérního růstu co od vás očekávámemáš již větší či menší zkušenosti s administrativoubez organizačních schopností, pečlivosti a samostatnosti se neobejdešmáš zájem o HR a chuť se v této oblasti zdokonalovatjak se přihlásitPokud je role Admin Consultanta v našem týmu to, co by Tě opravdu bavilo, pošli nám svůj životopis a my se s Tebou rádi potkáme.Máš doplňující otázky? Neváhej nás kontaktovat. Přejeme Ti hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
    Máš již nějaké zkušenosti s administrativou a chceš zjistit, jak to funguje v prostředí mezinárodní personální agentury? Do našeho týmu v Brně nyní přijmeme administrativně zdatného člověka, který bude podporovat své kolegy a zajišťovat administrativní část personální agendy.Co tě na pozici čeká?- pracovně-právní agenda- zpracování smluv, dodatků nebo podkladů pro mzdy a fakturaci- správa interní databáze a dat - komunikace s úřady a dalšími institucemi- další ad hoc úkolyco vám nabídnemesamostatnou pozici ve stabilní mezinárodní společnostikanceláře v samotném centru Brnapřátelskou a otevřenou firemní kulturuspolupráci v menším týmu kvalitní zaškolení a podporu seniornějších kolegůmotivující ohodnocení a balíček benefitů30 dnů placeného volnaCafeterie a příspěvek na stravné, Multisport kartu, penzijní či životní připojištěnínotebook a smartphone s tarifem k neomezenému volání k soukromým účelůmmožnost kariérního růstu co od vás očekávámemáš již větší či menší zkušenosti s administrativoubez organizačních schopností, pečlivosti a samostatnosti se neobejdešmáš zájem o HR a chuť se v této oblasti zdokonalovatjak se přihlásitPokud je role Admin Consultanta v našem týmu to, co by Tě opravdu bavilo, pošli nám svůj životopis a my se s Tebou rádi potkáme.Máš doplňující otázky? Neváhej nás kontaktovat. Přejeme Ti hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
    • brno, jihomoravský kraj
    • stálý úvazek
    Chceš patřit do menšího týmu, kde vnímáme jeden druhého? Kde se navzájem respektujeme, pomáháme si a do práce chodíme většinou s úsměvem? Pokud ano, čti dále. Po delší době hledáme parťáka/parťačku na naši brněnskou pobočku holandské personální společnosti Randstad HR Solutions.Nemáš zkušenosti v personalistice? Nevadí. Zkušenosti jsou vítané, ale rádi zaučíme i úplné nováčky. Práce máme dost a tzn. že nudit se rozhodně nebudeš. Pokud budeš pracovitý/á, zvládneš to. Je to o stanovení priorit a organizaci dne.  Co Vás na pozici Staffing Consultant čeká:personálně právní agendakomunikace s úřady a dalšími institucemispráva interní databáze kandidátů a zaměstnancůspráva dat v docházkovém systémupracovně-právní poradenství pro zaměstnance příprava podkladů pro fakturaci, reportingvýpomoc s náboryco vám nabídnemepohodový týmpráci, která dává smysl a má své výsledkyflexibilní pracovní dobu, možnost  práce na zkrácený úvazek stabilní zaměstnání v zázemí mezinárodní firmymožnost dlouhodobé spolupráce (nejen jako náhrada za mateřskou)motivační bonusový systém za dobře odvedenou práciintenzivní školení a podpora v podobě Buddy programubenefity na podporu work-life balance, včetně 30 dnů volna, home officepříspěvek na Multisport kartu, stravenkovou kartu, penzijní či životní připojištění, firemní akce a eventyco od vás očekávámeV první řadě hledáme pozitivního člověka, kterého hlavně baví administrativa a chce i komunikovat s kandidáty, klienty a co víc....pomáhat lidem k lepší práci a klientům tvořit ty správné týmy. Bez organizačních schopností a pečlivosti se u nás neobejdeš. jak se přihlásitPokud je role Admin Consultanta v našem týmu to, co by Tě opravdu bavilo, pošli nám svůj životopis a my se s Tebou rádi potkáme.
    Chceš patřit do menšího týmu, kde vnímáme jeden druhého? Kde se navzájem respektujeme, pomáháme si a do práce chodíme většinou s úsměvem? Pokud ano, čti dále. Po delší době hledáme parťáka/parťačku na naši brněnskou pobočku holandské personální společnosti Randstad HR Solutions.Nemáš zkušenosti v personalistice? Nevadí. Zkušenosti jsou vítané, ale rádi zaučíme i úplné nováčky. Práce máme dost a tzn. že nudit se rozhodně nebudeš. Pokud budeš pracovitý/á, zvládneš to. Je to o stanovení priorit a organizaci dne.  Co Vás na pozici Staffing Consultant čeká:personálně právní agendakomunikace s úřady a dalšími institucemispráva interní databáze kandidátů a zaměstnancůspráva dat v docházkovém systémupracovně-právní poradenství pro zaměstnance příprava podkladů pro fakturaci, reportingvýpomoc s náboryco vám nabídnemepohodový týmpráci, která dává smysl a má své výsledkyflexibilní pracovní dobu, možnost  práce na zkrácený úvazek stabilní zaměstnání v zázemí mezinárodní firmymožnost dlouhodobé spolupráce (nejen jako náhrada za mateřskou)motivační bonusový systém za dobře odvedenou práciintenzivní školení a podpora v podobě Buddy programubenefity na podporu work-life balance, včetně 30 dnů volna, home officepříspěvek na Multisport kartu, stravenkovou kartu, penzijní či životní připojištění, firemní akce a eventyco od vás očekávámeV první řadě hledáme pozitivního člověka, kterého hlavně baví administrativa a chce i komunikovat s kandidáty, klienty a co víc....pomáhat lidem k lepší práci a klientům tvořit ty správné týmy. Bez organizačních schopností a pečlivosti se u nás neobejdeš. jak se přihlásitPokud je role Admin Consultanta v našem týmu to, co by Tě opravdu bavilo, pošli nám svůj životopis a my se s Tebou rádi potkáme.
    • praha, hlavní město praha
    • stálý úvazek
    Máš již větší zkušenosti z recepce a hledáš zaměstnání, kde své zkušenosti můžeš uplatnit a dále se rozvíjet? Aktuálně na naší pražskou centrálu přijmeme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Junior Office Manager. Co to obnáší?Na pozici tě čeká především vedení mladého týmu recepčních, jednání s dodavateli a zodpovědnost za dodavatelské smlouvy, organizace služebních cest (letenky, jízdenky, hotely, pojištění), facility management a komunikace se správou budovy, správa vozového parku, spolupráce s dalšími oddělení a pobočkami nebo třeba zodpovědnost za sklad marketingových materiálů a kancelářského vybavení. Říkáš si, že je to nabídka dělaná přesně pro tebe? co vám nabídnemesamostatnou pozici ve stabilní mezinárodní společnostizázemí moderní kanceláře v samotném centru Prahypřátelskou a otevřenou firemní kulturu (skoro všichni si tykáme)spolupráci v menším týmu a podporu formou Buddy programumotivující ohodnocení a balíček benefitů, včetně 30 dnů placeného volna, možnosti práce z domova, či flexibilní pracovní dobyCafeterii, Multisport kartu, penzijní či životní připojištění nebo také stravenkový paušálnotebook a smartphone s tarifem k neomezenému volání k soukromým účelůmco od vás očekávámemin SŠ s maturitoukomunikativní angličtinu (výhodou)spolehlivost a zodpovědný přístup k práci organizační schopnostiasertivní komunikaci jste týmový hráč, který bude chtít být plnohodnotným parťákem a nenechá své kolegy ve štychu, a to ani v případě, že budou na recepci na chvíli potřebovat dvě ruce navíc jak se přihlásitPokud Vás nabídka zaujala, reagujte prosím na tento inzerát a pošlete Váš životopis. V nejbližší době se Vám ozveme zpět s bližšími informacemi. 
    Máš již větší zkušenosti z recepce a hledáš zaměstnání, kde své zkušenosti můžeš uplatnit a dále se rozvíjet? Aktuálně na naší pražskou centrálu přijmeme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Junior Office Manager. Co to obnáší?Na pozici tě čeká především vedení mladého týmu recepčních, jednání s dodavateli a zodpovědnost za dodavatelské smlouvy, organizace služebních cest (letenky, jízdenky, hotely, pojištění), facility management a komunikace se správou budovy, správa vozového parku, spolupráce s dalšími oddělení a pobočkami nebo třeba zodpovědnost za sklad marketingových materiálů a kancelářského vybavení. Říkáš si, že je to nabídka dělaná přesně pro tebe? co vám nabídnemesamostatnou pozici ve stabilní mezinárodní společnostizázemí moderní kanceláře v samotném centru Prahypřátelskou a otevřenou firemní kulturu (skoro všichni si tykáme)spolupráci v menším týmu a podporu formou Buddy programumotivující ohodnocení a balíček benefitů, včetně 30 dnů placeného volna, možnosti práce z domova, či flexibilní pracovní dobyCafeterii, Multisport kartu, penzijní či životní připojištění nebo také stravenkový paušálnotebook a smartphone s tarifem k neomezenému volání k soukromým účelůmco od vás očekávámemin SŠ s maturitoukomunikativní angličtinu (výhodou)spolehlivost a zodpovědný přístup k práci organizační schopnostiasertivní komunikaci jste týmový hráč, který bude chtít být plnohodnotným parťákem a nenechá své kolegy ve štychu, a to ani v případě, že budou na recepci na chvíli potřebovat dvě ruce navíc jak se přihlásitPokud Vás nabídka zaujala, reagujte prosím na tento inzerát a pošlete Váš životopis. V nejbližší době se Vám ozveme zpět s bližšími informacemi. 
    • praha, hlavní město praha
    • stálý úvazek
    Randstad patří mezi klíčové hráče na trhu v oblasti personálně-poradenských služeb a již 60 let zastává pozici cenného partnera úspěšných společností po celém světě. Posilujeme náš tým interních právníků.co vás na pozici in-house právníka čekáposkytování právní podpory managementu společnosti, obchodní síti a dalším zaměstnancům ve vybraných oblastechprávní podpora v oblasti pracovně-právní agendy, včetně agenturního zaměstnáváníkonzultace a připomínkování smluv, zejména občanské a obchodní právozajištění agendy osobních údajůpříprava právních stanovisek a rozborůkomunikace a příprava podkladů ve správních a jiných řízení, včetně zastupování ve správních řízeníchpodpora při řešení škodních událostí a pracovních úrazůdenní komunikace v angličtině a češtiněco vám nabídnemesamostatnou pozici ve stabilní mezinárodní společnostizázemí moderní kanceláře v samotném centru Prahypřátelskou a otevřenou firemní kulturuspolupráci v menším týmu a podporu seniornějších kolegů nejen po dobu zapracovánímotivující ohodnocení a balíček benefitů, včetně 30 dnů placeného volna, možnosti práce z domova, či flexibilní pracovní dobyCafeterie a příspěvek na stravné, Multisport kartu, penzijní či životní připojištěnínotebook a smartphone s tarifem k neomezenému volání k soukromým účelůmobčerstvení na pracovišti a dobrá káva samozřejmostí :)co od vás očekávámeDo interního legal týmu hledáme samostatně působícího právníka (m/ž), který je schopen svým interním klientům nabídnout konkrétní právní řešení s ohledem na byznysové potřeby. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu právo na právnické fakultě v ČR  advokátní zkoušky nejsou podmínkou nástupu na pozicipředchozí zkušenost v roli samostatného in-house právníka nebo na obdobné pozici ideálně. 2 rokyvýborná znalost anglického jazyka, téměř denní využití preferujeme zkušenosti s pracovním právemvýborné komunikační schopnosti a pro-klientský přístupschopnost posuzovat věci v souvislostech a přinášet praktické řešení s ohledem na potřeby našeho byznysujak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci. Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
    Randstad patří mezi klíčové hráče na trhu v oblasti personálně-poradenských služeb a již 60 let zastává pozici cenného partnera úspěšných společností po celém světě. Posilujeme náš tým interních právníků.co vás na pozici in-house právníka čekáposkytování právní podpory managementu společnosti, obchodní síti a dalším zaměstnancům ve vybraných oblastechprávní podpora v oblasti pracovně-právní agendy, včetně agenturního zaměstnáváníkonzultace a připomínkování smluv, zejména občanské a obchodní právozajištění agendy osobních údajůpříprava právních stanovisek a rozborůkomunikace a příprava podkladů ve správních a jiných řízení, včetně zastupování ve správních řízeníchpodpora při řešení škodních událostí a pracovních úrazůdenní komunikace v angličtině a češtiněco vám nabídnemesamostatnou pozici ve stabilní mezinárodní společnostizázemí moderní kanceláře v samotném centru Prahypřátelskou a otevřenou firemní kulturuspolupráci v menším týmu a podporu seniornějších kolegů nejen po dobu zapracovánímotivující ohodnocení a balíček benefitů, včetně 30 dnů placeného volna, možnosti práce z domova, či flexibilní pracovní dobyCafeterie a příspěvek na stravné, Multisport kartu, penzijní či životní připojištěnínotebook a smartphone s tarifem k neomezenému volání k soukromým účelůmobčerstvení na pracovišti a dobrá káva samozřejmostí :)co od vás očekávámeDo interního legal týmu hledáme samostatně působícího právníka (m/ž), který je schopen svým interním klientům nabídnout konkrétní právní řešení s ohledem na byznysové potřeby. vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu právo na právnické fakultě v ČR  advokátní zkoušky nejsou podmínkou nástupu na pozicipředchozí zkušenost v roli samostatného in-house právníka nebo na obdobné pozici ideálně. 2 rokyvýborná znalost anglického jazyka, téměř denní využití preferujeme zkušenosti s pracovním právemvýborné komunikační schopnosti a pro-klientský přístupschopnost posuzovat věci v souvislostech a přinášet praktické řešení s ohledem na potřeby našeho byznysujak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci. Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
    • praha, hlavní město praha
    • stálý úvazek
    Aktuálně posilujeme náš pražský tým a hledáme kolegu/kolegyni do týmu zaměřeného na nábor přidělených pracovníků v oblasti white collar staffing (bílé límečky).Co vás na pozici čekáspráva interní databáze kandidátů a zadávání datkopírování, scanování a skartacekromě běžné administrativy a pošty ti může zpestřit práci pracovně-právní agenda, příprava smluv, výpomoc při mzdách, zpracovávání docházek, benefitůsourcing kandidátůco vám nabídnemeslušný fixní základ a měsíční bonusybalíček benefitů, včetně 30 dnů placeného volna, možnosti práce z domova, flexibilní pracovní dobyCafeterie a příspěvek na stravné, Multisport kartu, penzijní či životní připojištění kvalitní vstupní proškolení a podpora zkušeného kolegy v rámci Buddy programu notebook a smartphone s tarifem k neomezenému volání k soukromým účelůmpráce v mladém dynamickém týmu v moderních kancelářích přímo v centru Prahyco od vás očekávámezkušenost z administrativy či HR výhodouangličtinu na komunikativní úrovniorganizačně zdatného kandidáta, který si umí efektivně plánovat svůj čas jak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci. Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
    Aktuálně posilujeme náš pražský tým a hledáme kolegu/kolegyni do týmu zaměřeného na nábor přidělených pracovníků v oblasti white collar staffing (bílé límečky).Co vás na pozici čekáspráva interní databáze kandidátů a zadávání datkopírování, scanování a skartacekromě běžné administrativy a pošty ti může zpestřit práci pracovně-právní agenda, příprava smluv, výpomoc při mzdách, zpracovávání docházek, benefitůsourcing kandidátůco vám nabídnemeslušný fixní základ a měsíční bonusybalíček benefitů, včetně 30 dnů placeného volna, možnosti práce z domova, flexibilní pracovní dobyCafeterie a příspěvek na stravné, Multisport kartu, penzijní či životní připojištění kvalitní vstupní proškolení a podpora zkušeného kolegy v rámci Buddy programu notebook a smartphone s tarifem k neomezenému volání k soukromým účelůmpráce v mladém dynamickém týmu v moderních kancelářích přímo v centru Prahyco od vás očekávámezkušenost z administrativy či HR výhodouangličtinu na komunikativní úrovniorganizačně zdatného kandidáta, který si umí efektivně plánovat svůj čas jak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci. Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
    • praha, hlavní město praha
    • stálý úvazek
    Jste zkušený obchodník (m/ž), akvizice klientů v oblasti lidských zdrojů jsou vaší parketou a hledáte novou výzvu?Z důvodu kariérního postupu se nám uvolnila pozice Commercial Manager v našem seniorním  týmu zaměřeném na službu Randstad Inhouse Services, v rámci kterého přinášíme klientům komplexní personální řešení na míru. co Vás na pozici čeká? V roli Commercial Manager budete jednat s našimi klienty na úrovni top managementu, otevírat nové pobočky přímo u klientů, pomáhat novým investorům otevírat závody v České republice a ve spolupráci se svým týmem rozvíjet stávající byznys u klientů zvučných jmen. Key Account management a akviziční činnostPříprava a prezentace obchodních nabídek Plánování veškerých obchodních aktivit (proaktivní, reaktivní)Hledání nových obchodních příležitostí Monitoring trhu a aktivit konkurence Budování dlouhodobých a perspektivních vztahů s klientyRozvíjení a udržování sítě kontaktůSpolupráce s dalšími manažery na optimalizaci procesů a business scanů u klientů co vám nabídnemepestrou pracovní náplň a velkou dávku svobodyzázemí silné mezinárodní společnostistabilní tým a možnost realizovat své myšlenkyspolupráci s klíčovými klienty zvučných jmenfiremní auto i k soukromým účelům slušné peníze a motivační bonusybenefity na podporu work-life balance včetně 30 dní placeného volnamoderní kanceláře v centru Prahyflexibilní pracovní dobu a možnost home office propracovaný systém školení a Buddy programco od vás očekávámevysokoškolské vzdělání angličtinu na úrovni min B2prokazatelné zkušenosti v oblasti business salesŘP sk. B a ochotu dojíždět za klientyspolehlivost a orientaci na výsledek jak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci. Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
    Jste zkušený obchodník (m/ž), akvizice klientů v oblasti lidských zdrojů jsou vaší parketou a hledáte novou výzvu?Z důvodu kariérního postupu se nám uvolnila pozice Commercial Manager v našem seniorním  týmu zaměřeném na službu Randstad Inhouse Services, v rámci kterého přinášíme klientům komplexní personální řešení na míru. co Vás na pozici čeká? V roli Commercial Manager budete jednat s našimi klienty na úrovni top managementu, otevírat nové pobočky přímo u klientů, pomáhat novým investorům otevírat závody v České republice a ve spolupráci se svým týmem rozvíjet stávající byznys u klientů zvučných jmen. Key Account management a akviziční činnostPříprava a prezentace obchodních nabídek Plánování veškerých obchodních aktivit (proaktivní, reaktivní)Hledání nových obchodních příležitostí Monitoring trhu a aktivit konkurence Budování dlouhodobých a perspektivních vztahů s klientyRozvíjení a udržování sítě kontaktůSpolupráce s dalšími manažery na optimalizaci procesů a business scanů u klientů co vám nabídnemepestrou pracovní náplň a velkou dávku svobodyzázemí silné mezinárodní společnostistabilní tým a možnost realizovat své myšlenkyspolupráci s klíčovými klienty zvučných jmenfiremní auto i k soukromým účelům slušné peníze a motivační bonusybenefity na podporu work-life balance včetně 30 dní placeného volnamoderní kanceláře v centru Prahyflexibilní pracovní dobu a možnost home office propracovaný systém školení a Buddy programco od vás očekávámevysokoškolské vzdělání angličtinu na úrovni min B2prokazatelné zkušenosti v oblasti business salesŘP sk. B a ochotu dojíždět za klientyspolehlivost a orientaci na výsledek jak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci. Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
    • praha, hlavní město praha
    • stálý úvazek
    Rozhlížíte se po práci v personalistice?  Do našeho týmu zaměřeného na agenturní zaměstnávání aktuálně přijmeme nového kolegu nebo kolegyni, který/á převezme portfolio svých klientů a bude se zaměřovat převážně na nábor a personální administrativu.Náplň práce:komunikace s klienty a agenturními zaměstnanciodpovědnost za celý náborový proces (inzerce, pohovory, zpětné vazby, …)aktivní oslovování kandidátůspráva interní databáze kandidátů a zaměstnancůadministrativní činnosti spojené s náborempracovněprávní poradenství a zajištění této agendyco vám nabídnemestabilní příjem a pěkné bonusy za dobře odvedenou prácipříležitost rozvíjet se v zázemí stabilního a pohodového týmubenefity na podporu work-life balance, včetně 30 dnů volnaintenzivní zaškolení a podpora v podobě Buddy programumultisport kartupůl den narozeninového volnaden na dobrovolnické činnostifiremní akce a eventy aj. co od vás očekávámemin středoškolské vzdělánívětší či menší zkušenost z personalistikyalespoň základní znalost účetnictví a komunikace v aj výhodoujste samostatný, pečlivý a máte zodpovědný přístup k práciumíte si efektivně plánovat svůj čas jak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci. Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
    Rozhlížíte se po práci v personalistice?  Do našeho týmu zaměřeného na agenturní zaměstnávání aktuálně přijmeme nového kolegu nebo kolegyni, který/á převezme portfolio svých klientů a bude se zaměřovat převážně na nábor a personální administrativu.Náplň práce:komunikace s klienty a agenturními zaměstnanciodpovědnost za celý náborový proces (inzerce, pohovory, zpětné vazby, …)aktivní oslovování kandidátůspráva interní databáze kandidátů a zaměstnancůadministrativní činnosti spojené s náborempracovněprávní poradenství a zajištění této agendyco vám nabídnemestabilní příjem a pěkné bonusy za dobře odvedenou prácipříležitost rozvíjet se v zázemí stabilního a pohodového týmubenefity na podporu work-life balance, včetně 30 dnů volnaintenzivní zaškolení a podpora v podobě Buddy programumultisport kartupůl den narozeninového volnaden na dobrovolnické činnostifiremní akce a eventy aj. co od vás očekávámemin středoškolské vzdělánívětší či menší zkušenost z personalistikyalespoň základní znalost účetnictví a komunikace v aj výhodoujste samostatný, pečlivý a máte zodpovědný přístup k práciumíte si efektivně plánovat svůj čas jak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci. Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
    • ostrava, moravskoslezský kraj
    • stálý úvazek
    Domluvíte se bez problému anglicky, máte zájem proniknout do oblasti HR a poznat, jak funguje nadnárodní společnost? Hledáte práci, kde Vás kvalitně zaškolí a poté vám už nikdo nebude koukat pod ruce, budete pánem svého času a organizace práce? Tak to pro Vás máme skvělý job. A co že vlastně naši konzultanti dělají? Většinou si ráno dají kávu, proberou aktuality s kolegy, zkontrolují si připomínky, které vyřídí a pak začnou se sourcingem kandidátů pro své klienty.Inzerují otevřené pozice, aktivně oslovují kandidáty na Linkedinu a dalších platformách, připravují a vedou pohovory, komunikují s klienty a uchazeči nebo také poskytují zpětné vazby.No a pokud zrovna nepracují? Vzdělávají se, věnují se dobrovolnickým činnostem nebo třeba jezdí na naše vydařené firemní eventy :)co vám nabídnemejistota a stabilita společnosti je základvíme, že mzda je důležitá, ovlivňujte si sami, kolik si na bonusech vydělátenelpíme na obsazené židli od devíti do pěti, flexibilitu a home office si užívámena pohodě zaměstanců nám záleží - máme benefity na podporu work-life balance a 30 dnů dovolenéstrach ze změny mít nemusíte, čeká na Vás Buddy program a intenzivní školenírádi sportujeme a proto máme Multisportkuslavíme narozeniny a rozdáváme i narozeninové volnovážíme si věrnosti a přispíváme i na životní jubilea jako je třeba svatba nebo narození dítětepodporujeme studenty i maminky na RDposilujeme vztahy na celofiremních akcích, protože Randstad je hlavně o lidechco od vás očekávámeAJ na komunikativní úrovni nadšení pro HR a komunikaci s lidmi (praxe výhodou)proaktivní přístup a chuť na sobě pracovat jste spolehlivý a zodpovědný člověkjak se přihlásit Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci. Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
    Domluvíte se bez problému anglicky, máte zájem proniknout do oblasti HR a poznat, jak funguje nadnárodní společnost? Hledáte práci, kde Vás kvalitně zaškolí a poté vám už nikdo nebude koukat pod ruce, budete pánem svého času a organizace práce? Tak to pro Vás máme skvělý job. A co že vlastně naši konzultanti dělají? Většinou si ráno dají kávu, proberou aktuality s kolegy, zkontrolují si připomínky, které vyřídí a pak začnou se sourcingem kandidátů pro své klienty.Inzerují otevřené pozice, aktivně oslovují kandidáty na Linkedinu a dalších platformách, připravují a vedou pohovory, komunikují s klienty a uchazeči nebo také poskytují zpětné vazby.No a pokud zrovna nepracují? Vzdělávají se, věnují se dobrovolnickým činnostem nebo třeba jezdí na naše vydařené firemní eventy :)co vám nabídnemejistota a stabilita společnosti je základvíme, že mzda je důležitá, ovlivňujte si sami, kolik si na bonusech vydělátenelpíme na obsazené židli od devíti do pěti, flexibilitu a home office si užívámena pohodě zaměstanců nám záleží - máme benefity na podporu work-life balance a 30 dnů dovolenéstrach ze změny mít nemusíte, čeká na Vás Buddy program a intenzivní školenírádi sportujeme a proto máme Multisportkuslavíme narozeniny a rozdáváme i narozeninové volnovážíme si věrnosti a přispíváme i na životní jubilea jako je třeba svatba nebo narození dítětepodporujeme studenty i maminky na RDposilujeme vztahy na celofiremních akcích, protože Randstad je hlavně o lidechco od vás očekávámeAJ na komunikativní úrovni nadšení pro HR a komunikaci s lidmi (praxe výhodou)proaktivní přístup a chuť na sobě pracovat jste spolehlivý a zodpovědný člověkjak se přihlásit Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci. Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
    • opava, moravskoslezský kraj
    • stálý úvazek
    Do našeho týmu v Opavě aktuálně přijmeme  komunikativní, spolehlivou a pro-klientsky orientovanou osobu se zájmem rozvíjet svou kariéru v oblasti personalistiky. Jste to Vy?Co vás na této pozici čeká:personální práce na svěřeném HR projektu pro našeho významného klientakaždodenní komunikace a spolupráce s agenturními zaměstnanci a klientemzajišťování nástupů, školení a výstupů nových zaměstnancůspráva interní databáze kandidátů a zaměstnancůpracovně-právní poradenství pro zaměstnance co vám nabídnememožnost spolupracovat na HR projektech a koordinovat spolupráci u našeho významného klientanástup ihnedstabilní zaměstnání v zázemí mezinárodní firmyspolupráci ve fajn partě, kde se tahá za jeden provazmotivační bonusový systém za dobře odvedenou práciintenzivní školení a podpora v podobě Buddy programubenefity na podporu work-life balance, včetně 30 dnů volnapříspěvek na Multisport kartu, stravenkovou kartu, penzijní či životní připojištění, home office 2x měsíčně)firemní akce a eventyco od vás očekávámenadšení a motivaci pro práci s lidmichuť rozvíjet se v oblasti personalistiky samostatný, pečlivý a zodpovědný přístup k prácikomunikativní a proaktivní osobnostpro-klientsky nastaveného člověkaorganizačně zdatného kandidáta, který si umí efektivně plánovat svůj časuživatelská znalost Exceluřidičský průkaz skupiny B jak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci. Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
    Do našeho týmu v Opavě aktuálně přijmeme  komunikativní, spolehlivou a pro-klientsky orientovanou osobu se zájmem rozvíjet svou kariéru v oblasti personalistiky. Jste to Vy?Co vás na této pozici čeká:personální práce na svěřeném HR projektu pro našeho významného klientakaždodenní komunikace a spolupráce s agenturními zaměstnanci a klientemzajišťování nástupů, školení a výstupů nových zaměstnancůspráva interní databáze kandidátů a zaměstnancůpracovně-právní poradenství pro zaměstnance co vám nabídnememožnost spolupracovat na HR projektech a koordinovat spolupráci u našeho významného klientanástup ihnedstabilní zaměstnání v zázemí mezinárodní firmyspolupráci ve fajn partě, kde se tahá za jeden provazmotivační bonusový systém za dobře odvedenou práciintenzivní školení a podpora v podobě Buddy programubenefity na podporu work-life balance, včetně 30 dnů volnapříspěvek na Multisport kartu, stravenkovou kartu, penzijní či životní připojištění, home office 2x měsíčně)firemní akce a eventyco od vás očekávámenadšení a motivaci pro práci s lidmichuť rozvíjet se v oblasti personalistiky samostatný, pečlivý a zodpovědný přístup k prácikomunikativní a proaktivní osobnostpro-klientsky nastaveného člověkaorganizačně zdatného kandidáta, který si umí efektivně plánovat svůj časuživatelská znalost Exceluřidičský průkaz skupiny B jak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci. Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
    • praha, hlavní město praha
    • stálý úvazek
    Domluvíte se bez problému anglicky, máte zájem proniknout do oblasti HR a poznat, jak funguje nadnárodní společnost? Hledáte práci, kde Vás kvalitně zaškolí a poté vám už nikdo nebude koukat pod ruce, budete pánem svého času a organizace práce? Tak to pro Vás máme skvělý job. Ať už jste ze zákaznického servisu, cestovního ruchu nebo gastronomie, za pomoci seniorních kolegů dostanete možnost stále růst a stanete se profíkem v novém oboru.  Není se čeho bát. A co že vlastně naši konzultanti/recruiteři dělají? Většinou si ráno dají kávu, proberou aktuality s kolegy, zkontrolují si připomínky, které vyřídí a pak začnou se sourcingem kandidátů pro své klienty.Inzerují otevřené pozice, aktivně oslovují kandidáty na Linkedinu a dalších platformách, připravují a vedou pohovory, komunikují s klienty a uchazeči nebo také poskytují zpětné vazby.No a pokud zrovna nepracují? Vzdělávají se, věnují se dobrovolnickým činnostem nebo třeba jezdí na naše vydařené firemní eventy :)co vám nabídneme- stabilní příjem a pěkné bonusy za dobře odvedenou práci- příležitost rozvíjet se v zázemí stabilního a pohodového týmu- benefity na podporu work-life balance, včetně 30 dnů volna- intenzivní zaškolení a podpora v podobě Buddy programu- multisport kartu- půl den narozeninového volna- den na dobrovolnické činnosti- firemní akce a eventy aj. co od vás očekávámeHlavně je potřeba se nebát telefonovat, komunikovat v angličtině a  mít chuť se rozvíjet v oblasti HR.  Pokud toto splňujete a jste k tomu ještě spolehlivý, zodpovědný člověk s pozitivním přístupem, který má zájem se k nám přidat, pomáhat a pozitivně ovlivňovat životy kolem, je možné naskočit ihned.jak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci. Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
    Domluvíte se bez problému anglicky, máte zájem proniknout do oblasti HR a poznat, jak funguje nadnárodní společnost? Hledáte práci, kde Vás kvalitně zaškolí a poté vám už nikdo nebude koukat pod ruce, budete pánem svého času a organizace práce? Tak to pro Vás máme skvělý job. Ať už jste ze zákaznického servisu, cestovního ruchu nebo gastronomie, za pomoci seniorních kolegů dostanete možnost stále růst a stanete se profíkem v novém oboru.  Není se čeho bát. A co že vlastně naši konzultanti/recruiteři dělají? Většinou si ráno dají kávu, proberou aktuality s kolegy, zkontrolují si připomínky, které vyřídí a pak začnou se sourcingem kandidátů pro své klienty.Inzerují otevřené pozice, aktivně oslovují kandidáty na Linkedinu a dalších platformách, připravují a vedou pohovory, komunikují s klienty a uchazeči nebo také poskytují zpětné vazby.No a pokud zrovna nepracují? Vzdělávají se, věnují se dobrovolnickým činnostem nebo třeba jezdí na naše vydařené firemní eventy :)co vám nabídneme- stabilní příjem a pěkné bonusy za dobře odvedenou práci- příležitost rozvíjet se v zázemí stabilního a pohodového týmu- benefity na podporu work-life balance, včetně 30 dnů volna- intenzivní zaškolení a podpora v podobě Buddy programu- multisport kartu- půl den narozeninového volna- den na dobrovolnické činnosti- firemní akce a eventy aj. co od vás očekávámeHlavně je potřeba se nebát telefonovat, komunikovat v angličtině a  mít chuť se rozvíjet v oblasti HR.  Pokud toto splňujete a jste k tomu ještě spolehlivý, zodpovědný člověk s pozitivním přístupem, který má zájem se k nám přidat, pomáhat a pozitivně ovlivňovat životy kolem, je možné naskočit ihned.jak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci. Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

není to to pravé?

najděte si jinou nabídku.

začněte s hledáním

Vypodá to, že chcete změnit jazyk. Změna jazyka smaže všechny vyhledávací filtry, které máte aktuálně nastavené.